Usługi informatyczne

Usługi informatyczne LUBGIP Sp. z o.o.Podstawową zasadą, według której postępujemy implementując technologie informatyczne jest zasada służenia działalności biznesowej. Realizujemy tę zasadę poprzez poznanie i zrozumienie biznesu Klienta, a następnie w wyniku połączenia takiej wiedzy i naszej znajomości technologii informatycznych opracowujemy model konfiguracji rozwiązań najlepiej dopasowanych do potrzeb działalności biznesowej.

Usługi informatyczne oferowane przez LUBGIP Sp. z o.o. najczęściej są realizowane w modelu outsourcingu wszystkich lub wybranych elementów obszaru informatycznego Klienta w ramach umów średnio lub długookresowych. Świadczymy usługi informatyczne również na zasadzie jednorazowych lub cyklicznych zleceń. Nasza oferta skierowana jest do firm oczekujących od rozwiązań informatycznych oprócz najwyższego poziomu wydajności i niezawodności przede wszystkim sprawnego wsparcia procesów biznesowych.

Zakresy działań:
  • Doradztwo w szeroko pojętym IT (analiza potrzeb biznesowych i technicznych, audyt stanu IT, opracowanie koncepcji rozwoju):
  • Audyty elementów IT (sprzęt, zabezpieczenia, oprogramowanie).
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej do każdego obszaru IT.
  • Bieżące zarządzanie obszarem informatycznym.
  • Wsparcie techniczne i pomoc użytkownikom.
Nasze atuty:
  • Wysokie kwalifikacje oraz doświadczona kadra specjalistów
  • Skuteczna i profesjonalna obsługa
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi
  • Nowoczesne i sprawdzone oprogramowanie oraz sprzęt komputerowy
  • Wysokie normy bezpieczeństwa informatycznego
Szczegółowy zakres usług informatycznych świadczonych przez LUBGIP Sp. z o.o.:
  • Zarządzanie sieciami informatycznymi i zabezpieczeniami UTM.
  • Integracja środowiska informatycznego z wykorzystaniem Active Directory.
  • Implementacja i zarządzanie systemami pracy grupowej (MS Exchange).
  • Wybór, wdrożenie i administrowanie systemami klasy ERP i Business Intelligence.
  • Zarządzanie monitoringiem przemysłowym CCTV IP.
  • Świadczenie usług telekomunikacyjnych (łącza internetowe i VoIP).
  • Bieżące zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem komputerowym z wykorzystaniem systemów do inwentaryzacji i monitorowania stanu zasobów informatycznych.